صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گاهی دلم تنگ می شود

  1.                                           گاهی دلم برای خودم تنگ میشود
     
     
    دلم برای بازی های کودکانه ام تنگ می شود
     
    دلم برای کوچه های کودکیم تنگ میشود
     
    من خودم را در پس نیلوفران باغچه گم کرده ام 
     
    دلم را هم 
     
    کتابهای مدرسه ام راهم 
     
    آه معلم کلاسم را 
     
    آفتاب نگاهم را 
     
    مداد های رنگیم را ...
     
    چه آسان گم کرده ام
     
    نمی دانم شاید دلم را 
     
    راحت می گویم خود خود مرا گم کرده ام 
     
    خودم را شاید در لا بلای آسفالت خیابان ها و گرد
     
     ماشین ها گم کرده ام
     
    آنقدر ترا به جستجو نشستم خودم را هم گم کردم
     
    باز هم چشم براه توام
     
    (مجید)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 4:44 | |